Jdi na obsah Jdi na menu
 


Příšery a jejich lokalizace po update v.1.2.0. (Germanie 1/2)

12. 4. 2011

Jeskynní chrám (lvl 50-58):

"Prach jsi a v prach se obrátíš". Dává to smysl zasvětit chrám elementu, který určuje cyklus života ? Jen kdyby nebylo toho strachu... Zažírá se do duší těch, kteří do chrámu vkročí. Přesto je tento velkolepý chrám, tvořený několika budovami, prázdný. Říká se, že strach, který žije v těch starých ruinách dostal nový život. Je prý tak silný, že dokáže dokonce i pohřbené lidi probudit k životu a vyvést je z jejich hrobů. Žádný kněží, který se vydal prozkoumat tento jev, se z toho pekelného místa nevrátil. Zkusíš to ty a budeš mít více štěstí ? (Bezduchý=boss do úkolu)

Legionář
Stoupenec
Centurion
Bezduchý

 

 

 

 

 

 

 

 

Zelený les (lvl 55-63):

Kdokoliv má rád zelené a aromatické věci, pak jistě shledá Zelený les tím pravým místem. Odér Smetánky lékařské, fialky Rivinovy nebo šťavele kyselého uhrane smysly a dává tak všem těm hrůzám, které vychází z lesa, trochu komfortu. Znenadání se objevují vlci nebo medvědi a zabíjejí poutníky. To samé se děje s jinak přátelskými vlčími smečkami. Kdokoliv zavítá do lesa v noci, jistě najde magické přísady do lektvarů, ale riskovat život je trochu příliš na průměrného občana. Ale, kdo kdy poslouchá názory nějakého průměrného občana ? (Obří medvěd=boss do úkolu)

Obří kanec
Vládce bažin
Duše bažin
Obří medvěd

 

 

 

 

 

 

 

Zakletá vesnice (lvl 60-68):

Příjemná flóra a fauna v okolí láká mnoho národů, aby se zde usadili. Takže je jen otázkou času, kdy se zde objeví i Vikingové. Tihle brutální řezníci vyhledávají boj s kýmkoliv. Akorát na Teutonech si vylámali zuby. Ještě před vodopádem seslali na útočníky a celé místo kletbu. Odinova zuřivost by měla pomstít jejich smrt. Nyní je vesnice nebezpečným místem. Přesto mnoho zlodějů zde zkouší své štěstí. Přesto ani jedna desetina vikingských pokladů nebyla ukradena.(Hnus=boss do úkolu)

Hun
Starověký
Nachzehrer
Hnus

 

 

 

 

 

 

Pahorek smrti (lvl 65-73):

Ztráta jeskynního chrámu položila před místní obyvatele závažnou otázku: kam ukládat mrtvé ? Pahorek Smrti byl po dlouhou dobu perfektní odpovědí. Ale pouze do chvíle, než mrtví vstali ze svých hrobů a začali se živit mršinami, což přitahuje všechny divoké šelmy. Přesto mnoho dobrodruhů toto nedokáže odradit od pokusů vykrást hroby těch nejbohatších nebožtíků. (Nekromantí princ=boss do úkolu)

Kostlivec váleč...
Kostlivec berse...
Lich
Nekromantí prin...

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář